תגובות לפוסט: בורקס פיצה ביתי https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/ בישולציק: בלוג בישולים ואוכל קל וטעים Thu, 14 Sep 2023 11:54:30 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: בישולצ'יק https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-2564 Thu, 14 Sep 2023 11:54:30 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-2564 בתגובה על תהל.

זה לא משנה כולם די אותו הדבר

]]>
מאת: בישולצ'יק https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-2563 Thu, 14 Sep 2023 11:54:00 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-2563 בתגובה על תהל.

אין לי חברה קבוע שאני קונה את שלה

]]>
מאת: תהל https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-2553 Mon, 29 May 2023 12:29:45 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-2553 היי איזה בצק את ממליצה של איזו חברה?

]]>
מאת: תהל https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-2552 Mon, 29 May 2023 12:29:21 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-2552 היי איזה בצק את ממליצה איזו חברה?

]]>
מאת: בישולצ'יק https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-448 Wed, 23 Mar 2016 17:59:01 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-448 בתגובה על ג'ני.

היי ג'ני
למרוח מעט, לא יותר מידי ואת מה שנשאר ניתן להקפיא.

]]>
מאת: ג'ני https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-443 Wed, 23 Mar 2016 17:16:33 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-443 כמה צריך מהרוטב עגבניות?

]]>
מאת: בישולצ'יק https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-215 Thu, 02 Jul 2015 08:06:32 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-215 בתגובה על ורד.

ורד זה הכיף הכי גדול

]]>
מאת: ורד https://www.bishulchic.co.il/%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99/#comment-210 Wed, 01 Jul 2015 20:57:44 +0000 https://www.bishulchic.co.il/?p=759#comment-210 תודה רבה על המתכון, הכנתי היום בערב לילדים והם טרפו את זה בשניות

]]>